fredag den 15. februar 2013

Min fødselsdagsgave...


Min mand havde ingen anelse om, at Valentines Day var lige rundt om hjørnet, da jeg i et svagt øjeblik forsøgte mig med noget "forventningsafstemning". Panikken i hans øjne var næsten alt for komisk og lettelsen tydelig, da jeg prøvede at forsikre ham om, at jeg bestemt også synes, at dagen var noget opreklameret fis. Som Caroline Wozniacki så rigtigt proklamerer: "Rene linier...".
Så torsdag d. 14.feb. kom og gik uden at byde på andet end de sædvanlige kys og kærlige klap i måsen...

Her i eftermiddags kom han så med en stor pakke. Min fødselsdagsgave. Han kunne simpelthen ikke vente længere med at give mig den! Så til trods for, at jeg først bliver alt for gammel på søndag, fik jeg lov til at åbne min gave i dag. Og hvilken gave.
Manden stod og trippede temmelig nervøst, mens han messede den samme sætning om og om igen:
"Det er ikke noget du har ønsket dig. Den kan altså sagtens byttes!"

Men det bliver der ikke noget af...

Manden brugte over en time på at udvælge netop denne gave. Og han ramte helt plet.

Litografi af Sikker Hansen:


I sort ramme og afventer nu at få tildelt sin retmæssige plads i køkkenet.

Se, det er noget man scorer på...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar