onsdag den 17. april 2013

Discount - På den fede måde!


Jeg har længe gået og sværmet omkring puderne fra "By Nord"...
Synes deres puder er noget af det fedeste jeg længe har set og min fascination af deres print er kun vokset støt dag for dag. Det samme har så været tilfældet med mine indestængte frustrationer.
For hvem smider lige 700-800 kr,- efter en sofapude? Ja, undskyld, men det er altså ikke mig, kan jeg vist lige så godt afsløre her!

For det første ville min kære husbond simpelthen slæbe mig op til byens torv, for derefter offentlig at straffe mig med 20 velplaceret stokkeslag. For det andet, så må jeg jo nok erfare, at det sagnomspundne pengetræ desværre ikke er at finde i min baghave - specielt ikke nu, hvor man er på konfliktstøtte!

Så det er blevet ved drømmen. Indtil idag. Da faldt jeg nemlig over en lille flig af drømmen. Og så i Rema1000 af alle steder!

 

Det siger sig selv, at kvaliteten nok ikke er efter "By Nord" - standard, men her er der så også tale om puder, der kan tåle, at drengene tumler med dem - uden at mor her får dårlige nerver!
Og for 80 kr,- stk. (inkl. monteringspude), så synes jeg det er billigt sluppet for at få en lille drøm opfyldt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar