tirsdag den 4. juni 2013

Fars Dag...



Nu vil jeg gøre noget, der sikkert vil få hårene på armene til at rejse sig hos nogen og kvalmeniveauet til at nå nye højder hos andre: Jeg vil skrive et hyldestindlæg omhandlende min mand.

Dennis er, som folk er flest, ikke uden fejl og mangler, men er der et område hvor han scorer topkarakter, så er det på hans evner som far. Jeg kunne på ingen måde have valgt en bedre far til mine børn og drengene er for det meste også særdeles enige i den påstand!

Men hvordan får man videreformidlet det budskab, når det samtidig skal overrækkes med en pæn sløjfe omkring i form af en "Fars Dags Gave"?
Herhjemme droppede drengene og jeg hurtigt alt, hvad der omhandlede de mere maskuline gaveideer, såsom værktøj, grilludstyr og gejl til bilen. I stedet valgte vi, at Dennis skulle begaves med denne plakat, hvor drengene selv kunne sætte flueben ved alle påstande - på nær en enkelt (Den for I selv lov til at gætte jer til!).




Plakaten er kommet i en fin sort ramme og skal nu pryde familiens billedvæg i køkkenet. Så kan den nemlig også hænge der som en kærlig reminder til de dage, hvor superheltens kappe er til vask, ungerne sidder tudbrølenden i sengen, skrigende "MOAR! Far driller!" og selv den mest fantastiske godnathistorie ikke kan redde dagen. De dage er nemlig også en del af livet hos "Verdens Bedste Far"...

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar