tirsdag den 15. januar 2013

Det skydende skur ... eller nowet!


   Min søster har altid været i en liga for sig. Hun har alle dage været en ener og har aldrig tvivlet på egne evner. Det værste man næsten kunne sige til hende var: "Det tror jeg ikke du kan..." eller "Det der er vist ikke nogen god idé..". Så kom hun først for alvor op på dupperne og skulle nok vise én, at hun sagtens kunne erobre verden!
Derfor tvivlede jeg heller ikke på hende, da hun for et stykke tid siden fortalte mig, at hun sammen med manden ville starte eget firma. Selvfølgelig skulle de det. Hvad kunne der næsten gå galt?
For det første har min søster været så fornuftig at gifte sig med en af de mest intelligente mænd jeg kender. En af dem der ikke kan huske, hvor han satte sin kaffekop for 5 min siden og hvis opmærksomhed det er umuligt at fastholde mere end 2 min af gangen. Men han virker næsten alvidende indenfor de områder der interesserer ham og jeg bevæger mig meget modvilligt ind i en diskussion med ham - netop fordi, at jeg som regel bliver fejet af banen af gode argumenter og irriterende faktaoplysninger, som jeg ikke har en Kina-mands chance for at vide, om har hold i virkeligheden. Så hvordan kunne opstart af egen forretning være andet end en super god idé?

Herhjemme er det mindstemanden der agerer reklamesølje for deres lille biks, "The Shooting Shed". 
Og det gør han til perfektion. For hvad er næsten mere oplagt end at spørge ind til hovedbeklædning, når nu man alligevel er ovre og nive i dejlige bløde babykinder? 


Hvis I nu er gået hen og blevet lidt nysgerrige og gerne vil vide mere om, hvad det egentlig er min søster og svoger går og roder med, så kan I besøge deres webshop her: The Shooting Shed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar